Jumaat, 30 September 2011

Buat Pertama Kalinya

Selamat petang semua. Mesti sudah kekenyangan. Saya juga yang masih belum makan. Keseorangan kat opis nak keluar pun x ada mood. So boleh la saya bersiaran sekejejap kat blog saya ni.

Malam tadi saya sambung semula siapkan cup cake anak buah saya. Baru tahu betapa susahnya nak buat cup cake ni. kena sentiasa ada idea klu x cam nak baling je cup cake tu masuk tong sampah. Dengan alat2 deco saya yang ni mcm hidup segan mati x mahu tu saya cuba juga. Agaknya kalau ada org yg pro tgk cup cake saya ni mesti dorang gelak guling2...mau pecah perut agaknya. x per..yang penting saya cuba. Dan hasilnya emmm...cam x percaya gak saya yg buat cup cake tu semua.



Tapi bila dh siap tengok cantik jer..tambah2 hubby pun puji seronok bkn main la saya ni.. Kira dalam hati ada taman bebunga2 jer dlm hati. Tu yg bertmbh berkobar2 tu nk upgrade dr snd ..Tapi klu dh buat full time ni saya terpaksalah pilih 1 antara 2. Tapitu semua masih dalam perancangan. Insyaallah jika semuanya dizinkan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan