Khamis, 29 September 2011

Muffin Pengantin

Selamat petang semua. Hai...lega kepala otak ni...sehari suntuk buat kerja x sempat lgsg nak bersiaran.

Dah la mata mengantuk bagai dilayut2 coz mlm tadi saya busy settlekan muffin untuk anak buah saya yang nak kawin 2hb Oktober ni. Time saya ada projek kek atau muffin ni mesti ada jer dugaan datang. Ntah kenapa kali ni Aliff pulak meragam, tidonya tak lena..saya tengok dia terpusing2 mcm ada yg x kena. Saya nak tinggalkan mcm tu jer rasa x sdp hati pulak. Hubiby lak tetiba malam ni main badminton. Terpaksalah pendamkan sekejap hajat nk siapkan muffin tu sementara Aliff betul2 lena.

Maybe semalam walidnya bawak dia round2 naik basikal. Balik rumah lak dah maghrib pulak mana benda2 kotor x ikut. Lepas tu pulak Aliff tak mandi lepas isyak terus tido. Tu yg ada gangguan agaknya..(agaknya la..)..lepas saya tiupkan Ayat Kursi ke telinga dia alhamdulilah baru la nmpk dia lena sikit. Lepas tu saya pun menyambung la projek saya ni. Sampai pukul 2 jugak nak siapkan. Kesian Aliff tio tanpa saya disisi.

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan