Khamis, 24 November 2011

Kursus Pengendalian Makanan

Assalamualaikum..

Pagi tadi saya sempat menghadiri kursus yang  dianjurkan oleh First Wing Business Coroporation Sdn Bhd  di Kompleks Islam Johor.
 Syarikat tersebut diiktiraf oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.
 Kursus ini bagus untuk sesiapa sahaja yang terlibat dengan perniagaan makanan. Sayangnya x ramai peserta yang hadir. Memang banyak info dan pengetahuan yang saya dpt dr kursus ini. 
Bukan mudah sebenarnya untuk menjadi pengendali makanan kerana kebersihan adalah perkara asas yang paling penting dalam setiap pembikinan produk. 
Sayangnya saya tidak dapat merakamkan gambar semasa kursus tersebut berjalan.
So x dapatlah kawan2 semua melihat wajah orang yang menyampaikan ceramah tersebut ye :o)

Apa2pun yang penting adalah ilmu yang saya dapat pada hari ini.
 Dan ini lah hasilnya. 
Semoga selepas ini apa yang saya lakukan akan menjadi lebih baik dari hari2 yang semalam.


Mahal ni sijil ni..hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan