Rabu, 30 November 2011

Jom Tengok...

Assalamualaikum dan selamat tengahari...

Aissshhhhh..nmpknya dh tengahari baru smpt nk N3 kan semlm punya cte..Ye la sibuk 

mengemas lepas balik dari KL semalam..

Membasuh, mengemas rumah n juga mengemas 

barang2 yg saya beli kat KL hehe..Nak cite ni akhirnya saya jumpa gak Bake With Yen 

tu..walaupun dh terpusing2 mencari alhamdulillah dipermudahkan. Spi juga saya ke kedai tu .  


Sekurang2nya saya tahu mana kedai yang kwn2 saya selalu cerita tu..




Ni la rupa kedai Bake With Yen tu...kedainya biasa je..cam kedai runcit kat kampung2 tu tp macam2 ada..rasa cam nak angkut bawak balik je kedai tu..:o)


Barang pertama yg saya cari tentunya Beryls Chocolate..



Liquid Glucose


Chocolate Chip


 Muffin Cup






Piping beg


Tepung roti 


Shortening


Badam Almond



Chocolate Chip


Chocolate Rice






Bread Softener


Serbuk Koko



Mould Chocolate bentuk Rose ..(ni yang saya tengah cari2..)


Mould juga (lain design)



Mould Chocolate (lain design juga)



Mould Chocolate lagi



Haaa.....tu dia...

Tu hanya sebahagian...ada lagi yang saya x tunjuk...Klu tunjuk 2 hari 2 malam x abis nak tgk..

So boleh la kawan2 semua buat perbandingan harga...Yang mana mahal tu x payah la 

beli..hehe..

So klu terlanjur g KL tu jgn lupa membeli kat BWY tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan