Rabu, 8 Februari 2012

Dari Selatan ke Perak

Assalamualaikum..

Cuti panjang sempena Maulid Nabi dan Thaipusam saya bawak mak ayah saya jalan2 makan angin.  
Plan asal nak ke Batam tapi x jadi sebab 2 3 hari ni asik dengar cerita pasal kapal karam je..
Seriau la pulak kan..
So plan bertukar ke utara dan nak ke Hot Springs Sg Klah.  
Saya dh sampai ke sana sekali setahun lepas sewaktu majlis bertandang kakak ipar saya di Felda Besout.  Kali ni saya sampai lagi.

Seronok bila berjalan jauh ni kan..lupa semua masalah..

Jom tengok apa yg menarik kat Perak ni..


 Ni bkn homestay yg kami ddk tapi...
sbb sy mls nak keluar saya just ambik gambar rumah hadapan homestay ni..
lagipun design nya lebih kurang je..
cantik kan


esoknya kami ke Lata Jinjang..
Air Terjun yang org ckp2 cantik sangat tu..


dh jauh dh nmpk dah puncak air terjun ni...
woww.......x sabar nk spi sana..



Subhanaullah..mmg cantik tempat ni..sesuai klu bawak family bersantai











Ada Putera Gunung Ledang nak turun mandi...hihi..


Opppsss...sensored sudah...


Lusanya kami ke Sungai Klah Hotspring pulak..


Ni kolam air panas


Atok n cucu tengah cari port nk duduk..







Telur pun leh masak...Tak nk try??


Nak gak try tp ramai sangat dh Q..so next time je la..


Ada Water Park gak untuk kanak2 dan org dewasa..



 Time ni saya n hubby je yang mandi sebab Aliff tetiba takut lak dengan air..


Sesi berendam kaki kat air panas...masak kakiku...









Sempat lak nak berkenal2an dgn pengunjung lain kan..hihi..







Posing sebelum pulang ke homestay...hihi...

Syoknya jalan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan