Rabu, 8 Februari 2012

Kek Pisang Villa

Adoiii...mmg dh lama teringin nak merasa kek pisang Villa ni..Oleh sebab x jadi g Batam saya cuma kirim kek ni je kat kawan saya yang nak pegi tu..Tapi sayang nya dia tak sempat nak beli..
Tapi Allah itu Maha Berkuasa..Allah tu Maha Mengetahui..
Syukur Alhamdulilah..
memang betul-betul surprise pagi ni.  Zura mesej saya tanya kerja ke tak sebab dia nak bg barang.  Mcm2 dh saya fikir barang apa la yg dia nk bg sangat ni..
Bila saya buka plastik yg dia bg tu ..Subhanaullah...

Ini yang saya dapat..

Mcm2 jenis yang zura bagi..so yummy..tersgt la sdpnya..


Jangan terliur yer..






Sukanya saya mcm nak melompat2 je..
Zura boleh bagi saya kek pisang dari Batam ni..
ooooo.....senyap2 je g Batam yer..
Tapi tak pe la..yang penting saya dapat merasa kek ni...
Tq so much zura..moga bertambah2 rezeki engkau lepas ni...


Kek Pisang Villa...
Tu dia...Jangan Tinggalkan Batam Tanpa kesan :o)

Ni yang buat hati saya meronta2 jugak nak ke Batam..
Semoga Allah mempermudahkan semuanya.

Hello Batam..tunggu kedatangan ku ke sana yer..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan