Ahad, 4 Mac 2012

Kek Pastry Buah

2 hari ni saya & Aliff kena tinggal dengan hubby sebab dia ada urusan kat KL..
Kami mmg x pernah berjauhan berhari2..
rindu rasanya..(cam zaman bercinta la pulak kan...)

Bila dh kat kg ni Aliff pun ada kawan nak bermain sy pun apa lg..
mula la nak menggodeh apa yg patut..
saya tgk ada buah2 yg masih lebih tu..kepala pun ligat cari resipi..
Google punya google jumpa lah CMG punya resipi....
cam sesuai gitu kan klu nak buat..
Jom la tgk hasilnya...


selepas 60 minit dibakar


 teksturnya x brp menarik sbb baking powder x de..
sy cuba gantikan dgn soda bikarbonat..huhu
Jangan ikut saya ye..


kan org dh pesan jgn derhaka pada resipi..


derhaka2 pun dh abis kena ngap..

Minta maaf la ye..Teknik gambar mmg x la cantik sbb saya hanya menggunakan kamera biasa..
x mcm blogger2 lain yg lbh advance yg saya snd x reti nk menyebutnya..
apapun resipinya ttp sama 
dan yg penting rasa kek ni mmg sedap..
ngeeeee..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan