Isnin, 24 Oktober 2011

Cari Ilmu 1

Assalamualaikum...

Seperti yang telah saya katakan tempohari org kata mencari ilmu biar spi ke negeri China. Tapi yg peliknya naper Negeri China kan..knp bukan Arab ke, Jepun ke atau negara2 lain..

rasanya x payah la kita serabut2 nak fikirkan hal itu cuma yang pasti mencari ilmu ni x kan ada habisnya..betul tak..selagi otak ni masih boleh terima selagi itu lah kita masih boleh belajar berbagai2 ilmu..sebenarnya selagi kita mencari ilmu selagi itu semakin byk yang kita tidak tahu..

22 dan 23 Oktober 2011 lepas saya mencuri masa sedikit dihujung minggu untuk mengikuti kelas buat muffin dan roti. Sayangnya hari Sabtu tu saya hanya seorang sj yg hadir untuk kelas Muffin ..yang lain x nampak kelibat. Mungkin ada aral agaknya. Kesian gak kat Eina yang mungkin dh siap prepare apa yang patut. Tapi untung la saya sebab saya terasa macam Personal Class la pulak hehe.

Terima kasih la padanya krn sudi berkongsi ilmu dengan saya.
Hanya Allah yang boleh membalasnya...dan semoga rezekinya terus berpanjangan..Insyallah..Amin




Tiada ulasan:

Catat Ulasan