Jumaat, 30 Disember 2011

Johor Premium Outlet (JPO)

Salam Jumaat..

Buat masa ini org Johor tgh sibuk berckp pasal JPO ni..
Entah apa keistimewaannya saya snd pun x tau. 
 Sebelum ni setiap kali melalui highway nak balik JB saya selalu nmpk signboard  JPO tu tapi tak tahu apa lah kebendanya JPO tu..
Time JPO tu buat Opening Ceremony baru lah saya tahu apa itu JPO. 
Rupanya outlet utk barang2 berjenama.
 Dah beberapa kali dgn my hubby nak singgah setiap kali balik dr kampung tapi setiap kali itu lah jalan masuk ke JPO tu dh penuh sesak dengan kenderaan.
Terpaksalah kami batalkan niat kami tu..

Pada hari Selasa lepas saya berkesempatan pergi ke sana.
Tu pun selepas kawan sekerja yg mengajak ke sana.  Pergi time lunch. Memang la terkejar2..Saya tak nak komen apa2..hanya gambar2 ini sj menyatakan segalanya...cewahhhhh...

Pemandangan yang sedap mata memandang



Tapi sanggup ker nk beratur panjang cam ni..


dan beratur lagi...



dan beratur lagi di kedai yang lain


nah..amik ko rega getah rambut ni..









Dh tengok kan sebahagian gambar2 tu..so..
renung2kan dan selamat beramal..
Peace yoooooooo...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan