Khamis, 15 Disember 2011

Macaroon Bermakarena

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.

Cuaca cerah sekali pagi ini secerah hati saya.

Dan semalam kelas Macaroon saya juga berjalan lancar.

Alhamdulilah..bila cuaca cerah tentunya menghasilkan macaroon yang cantik. 

Seronok bila dapat pegi kelas sebegini. 

Biarlah orang nk ckp saya tertinggal bas ker, org dh spi bulan ke yang penting sy nk belajar

dan nak tau sendiri camana buat macaroon tu..

Selain dapat ilmu baru dapat juga kawan baru. 

Terima kasih la pada Nani yang sudi mencurahkan ilmunya pada saya. 

Semoga ilmu itu dapat saya gunakan pada masa2 akan datang. 

Jom tengok apa jadik dengan macaroon saya. ....


Lepas piping kena tunggu ..lama gila..

klu hujan mau 1 hari huhu..


kaki sudah mula keluar...syoknya...


bertambah suka suki la saya...


taraaaaa....siap sudah letak filling..




haiiiiii..senangnya dalam hati...
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan