Sabtu, 31 Disember 2011

Selamat Datang 2012


Lagi beberapa minit kita akan meninggalkan 2011 dan bermula lah hari baru tahun 2012.  Sebagaimana kita semua tahu kita tidak digalakkan terlalu taksub menyambutnya.  
Syukur alhamdulilah..setahun lagi telah berlalu.  Dan esok bermulalah tahun 2012. 
Bagi diri saya sendiri yang pastinya sepanjang tahun 2011 terlalu banyak kenangan pahit dan manis yang saya lalui. 
Segala peristiwa pahit manis akan hanya menjadi kenangan dan ianya akan tersimpan dalam album kepala saya.
Semoga tahun 2012 akan memberi lembaran baru yg lebih baik kepada kita semua.  Dan secara peribadi saya juga berharap 2012 akan lebih mewarnai kehidupan saya sekeluarga dan semoga apa yang saya impikan akan tercapai terutama dalam bidang baking membaking ni.  Amin...

Mudah2an.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan