Khamis, 15 Disember 2011

Nak turun 10kg


Mesti kawan2 semua dh paham bebenor knp saya tunjukkan gambo2 botol2 kat atas tu..

Nmpknya semuanya x mendatangkan kesan lgsg pada saya...

Adoiiiii...tensen sungguh bila mengenangkan size badan yg makin menggebu2 ni..bukan x

der benda2 ni...tapi x rajin la pulak nak menggunakannya..

Rasanya my body ni dh cam cup cake pun ada..muffin pun ada...tart telur pun ada...kek

coklat pun ada!!...isskkk..senonong la bila fikir2kan..
Impian saya buat masa ini dan saat ini adalah

jeng jeng jeng..

<

<



<




<
 dari yang sekarang ini


temokkkk sekali kan....

nak menjadi seperti ini semula...

haha...boleh ker????


ni zaman saya mudo2 dulu..kurus la sgt kan..

gambar muka saya  x dapat dipublishkan atas sebab2 keselamatan..hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan