Sabtu, 31 Disember 2011

Toys Baru Lagi..

Pagi ni ajak hubby keluar cari ikan kat bandar Pontian. 
Biasanya saya tuju ke tepi sungai kat sana.  
Sebelum tu singgah kejap kat taman permainan kat  tepi laut ni Pontian ni..
Tengok gelagat Aliff tu..













Selepas itu baru lah ke sini...











Niat dihati cuma nak belikan emak kipas ni...


 tapi... boleh pulak hati ni digoda2 dirayu2 dengan yang 1 ini. 
 Dah lama berhajat nak membelinya..tp tak der la sampai x boleh tdo hihi.
dh ujung2 tahun mcm ni mcm tau2 je kan..boleh pulak kedai ni buat sale sok last pulak tu. Rasanya yang lama tu pun belum spi setahun saya gunakan.  
Akhirnya setelah buat perbandingan harga saya terjebak juga membelinya.  
Saya harap saya dapat harga ni berbaloi dengan apa yg saya dapat ini. 
 Yang seronoknya Mr Hubby pun boleh pulak sehati dan sejiwa sukakannnya makin kuatlah hati saya disiat2 untuk membelinya.

Nmpknya selepas ini saya kena bekerja berusaha dgn lbh kuat lg baking membaking ni.  Saya x nak lah yg 1 ini jadi tukun je kat dapur saya.
Mudah2an tahun 2012 Allah memberikan rezeki yang berlipat kali ganda pada kami sekeluarga.
Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan